به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد :
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی "تنگ سرخ" شهرستان بویراحمد و مأموران انتظامی شهرستان "سپیدان" از استان فارس ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف شد.

به گزارش خبردنا، سردار"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "تنگ سرخ" شهرستان "بویراحمد" با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یک قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های جنوب غربی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع مأموران انتظامی شهرستان "سپیدان" با ماموران پاسگاه انتظامی "تنگ سرخ" شهرستان "بویراحمد"، خودرو در محور "شیراز به یاسوج" شناسایی و توقیف شد.

مصطفایی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور۱۵۴ کیلو مواد افیونی شامل: ۱۰۷ کیلوگرم حشیش و ۴۷ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط و متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدام و همکاری و تعامل به موقع ماموران پلیس شهرستان سپیدان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست: هر گونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: